חשבון המים והביוב
במידה והינך סבור, שהחשבון התקופתי שגוי (בשל צריכה גבוהה או מסיבות אחרות), הינך רשאי להגיש לחברה "בקשה לעריכת בירור" בתוך 30 ימים מהמועד האחרון לתשלום בחשבון התקופתי המתייחס לתקופת החיוב.
צרכן אשר הגיש בקשה לעריכת בירור, רשאי עד שהחברה תשלים את הבירור, לשלם בעד תקופת החיוב הרלבנטית תשלום חלקי אשר יחושב לפי הערכת צריכה.
על הלקוח להודיע למחלקת שירות הלקוחות של 'מעיינות הדרום' על רצונו לשלם 'תשלום חלקי' כאמור לעיל. יתרת החוב מעבר לתשלום החלקי תהיה צמודה למדד עד להשלמת הבירור. 'מעיינות הדרום' מחויבת לבדוק את תלונתך ולהשיב בתוך 14 ימי עסקים. במידה ואינך שבע רצון מהתשובה הינך זכאי בתוך 21 ימים ממועד קבלת הודעה על תוצאות הבירור, לפנות למחלקת שירות הלקוחות בבקשה לערוך "בדיקות נוספות", או לשלוח את מד המים לבדיקה במעבדה.
להלן פירוט "הבדיקות הנוספות" שהחברה תערוך בכפוף להגשת בקשה ותשלום התעריף לפי דין:
ביצוע בדיקת בוררות ו/או "בדיקות נוספות" כפוף לתשלום התעריפים כדלקמן:
אם יתברר כי יש לערוך תיקון בחשבונך, בעקבות הבדיקות הנוספות ו/או אם יימצא בבדיקת הבוררות שמד המים אינו תקין, יוחזר לך התעריף ששולם על ידך כאמור לעיל.