slider image slider image slider image slider image

החלפת צרכנים בנכס

עברתם דירה, שכרתם נכס, בצעו "החלפת צרכנים בנכס"

עברתם דירה? העברתם את בית העסק? יש לעדכן את שם משלם חשבון המים!

כל שעליכם לעשות הוא להגיש למחלקת שירות הלקוחות בעיר מגוריכם באמצעות  הטופס המקוון הבא

את המסמכים : הסכם שכירות/מכירה חתום על ידי הצדדים.

צילום תעודת זהות כולל ספח או תדפיס רשם החברות (במקרה שמדובר בעסק).
הודעת שומה (לא חובה).

  • לביצוע מקוון של החלפת צרכנים בנכס בעת החלפת שוכר יוצא / נכנסלחץ כאן. 
  • לביצוע מקוון של החלפת צרכנים בנכס בעת קניה / מכירת דירה לחץ כאן

כמו כן ניתן להוריד מהאתר טפסים להחלפת צרכנים בנכס, להדפיסם ולהגיש באופן ישיר לסניף השירות או באמצעות פקס / מייל.     להורדת טופס בקשה להחלפת צרכנים  -   לחץ כאן

את המסמכים הללו עליכם להגיש למחלקת שירות הלקוחות של "מעיינות הדרום" בעיר מגוריכם.        

  ביצוע ההליך יעשה במעמד הטיפול ,ובמקרה ולא יהיה ניתן לביצוע, ישלח התאגיד  מענה תוך עשרה ימים  בנוגע לבקשת השינוי.  מומלץ לוודא סגירת חובות במידה וקיימים ע"י מוכר / שוכר,  והסדרת כל התשלומים  בנכס.  

לתשומת לבכם: והיה ולא יצורף עדכון על מספר הנפשות בנכס-יעמוד מספר הנפשות המוכר (בתעריף המוזל) על 2 נפשות.

 

1800-20-30-70