slider image slider image slider image slider image slider image slider image

התאגיד משיק כלים טכנולוגים חדשים בצריכת המים לתושבי האזור

תאגיד מעיינות הדרום השיק לאחרונה כלים צרכניים וטכנולוגיים חדשים לטובת תושבי  התאגיד. כאשר המובילה בהם היא מערכת טכנולוגית מהמתקדמות בעולם לקריאה בזמן אמת של צריכת המים בבתים. "המערכת מאתרת במהירות חריגות בצריכת המים השוטפת, נזילות במערכת המים הביתית ועד חבלות. אחרי איתור בעיה מסוימת, לרשות כל תושב קיימת האפשרות לקבל ממהתאגיד הודעה לתיבת המייל האישי או לטלפון הנייד, ובכך התאגיד מסייע לו לטפל בבעיה מוקדם ככל הניתן ולהימנע מתשלום שלא לצורך. בעזרת מערכת זו, כל תושב גם יכול לבקר באופן עצמאי את צריכת המים בביתו או בנכס שהוא מחזיק ולקבל אליו התראות באופן ישיר".

עולם חדש של שירות נפתח בפני תושבי האזור, כאשר ללא טיפת מאמץ, לאחר רישום מוקדם וללא עלות באתר האינטרנט של התאגיד או במרכזי השירות שלו בכל עיר,  ניתנת בפני התושבים היכולת ליהנות משירותים מתקדמים אלה.

שירות טכנולוגי מתקדם נוסף שמציג התאגיד הוא  האפשרות לקבל את שובר החיוב התקופתי ישירות למייל האישי מיד עם יציאתו . לאחר רישום פשוט ידידותי תוכלו לקבל את חשבון המים ללא עיכוב, לתרום לסביבה ירוקה ולאיכות הסביבה וליהנות מתיוק קל ונוח. החשבון חתום אלקטרונית וניתן להדפיסו בגודל רגיל.

גם בזירה נוספת, האינטרנטית, נדמה כי נפתח בפני תושבי האזור עולם חדש של אפשרויות לדעת יותר ולקבל יותר.  לאחר תהליך מתמשך של ניתוח צורכי התושבים, גובש המענה  שניתן באתר האינטרנט החדש שהעלה התאגיד בימים האחרונים. "האינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מהחיים כיום ומטרתנו הייתה להנגיש את השירות לטובת צרכני המים  גם בסביבה זו.  לכן, השקענו זמן ומחשבה רבים כדי להגיע לתוצאה שבה כל תושב יוכל בקליק אחד להיחשף למגוון רחב של מידע, אפשרויות ושירותים מקוונים, בנוחות מרבית, בפשטות ובקלות".

מענה טכנולוגי נוסף  שיעלה התאגיד  בקרוב והוא נמצא בישורת האחרונה הינו אפליקציה מתקדמת וידידותית, שתשלים את מארג הכלים אשר יש בהם כדי לתרום לניהול חכם של חשבונות המים הפרטיים. "חשוב לנו שהתושבים לא ישלמו טיפה אחת יותר על המים", מדגיש שעיה קרפ מנכ"ל התאגיד , "וכל הפעולות הרבות והמגוונות ממחישות את המחויבות שלנו לנקודה זו, כמו גם לשירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר".

1800-20-30-70